måndag 21 januari 2008


Hej! Sitter här och brottas med Försäkringskassans blanketter för vårdbidrag. Tydligen har bidraget gått ut utan att jag fått något medddelande om det så det är bara att söka på nytt suck!! Det tar ju sådan tid med alla telefonsamtal till läkare förs kassan m.m. Har ialla fall knåpat ihop en Lo som kommer här. Jag ska även lägga in flera under dagen. På LOn sitter jag och min syster (vi är nu båda lite äldre) på trappan vid vår stuga i Faxbergs fäbodar en midsommar. Mönterpapperet fråm My minds eye och så har jag använt qk studio classic, flourish die set, hearts mini. Blommorna har jag glömt namnet på men de är inköpta på Pappersbiten. Övrigt materiel och mönsterpapperet är från Pappersvinden i Falun.
Nu ska jag fortsätta i pappersdjungeln måste posta ansökan före 18.00
Maria

Inga kommentarer: