måndag 4 februari 2008

Ledig igen!!!

Ännu en ledig dag till ända...snart Ja nästan ledig iaf Fick ju lov att gå dit på kursen i personlig utveckling som vår chef vill att vi ska gå. Tyvärr är inget egentligen nytt då allt är taget från samma materiel som under syvutbildningen. Men man får sig en tankeställare då och då bra som repetition. Dagen började bra hade gett mig fan på att göra den första uppgiften på kursen i rerytering och urval som jag börjat på. Den är inte alls som jag tänkt såååmycket tråkigare så klart. Då ringer det från kommunala vuxenutbildningen i Avesta JAG SKA DIT PÅ INTERVJU kul men sedan gick det ju inte att koncentrera sig på något tills det var dags att gå till jobbet på kurs. I kväll ska jag iaf göra klart mitt minialbum. börjar precis nu! Nja föesten intervjun jag var på senast på kommunen där håänder det tydligen saker det har ringt mina referenser får se vart det leder. Tyvärrr har min förra chef hänvisat till min nya Det kanske inte var så positivt. Den som lever får se.

Inga kommentarer: