fredag 1 februari 2008

Lediga dagar


Tänk att de lediga dagarna går så fort. Man hinner bara med hälften av vad man tänkt. Och så blir man stressad för det...Det är aldrig bra. Fick tillbaka min ansökan på vårdbidrag Fyra fyra månaders väntetid trots att det är de som strulat till det. Jag har stämplat upp hänglarna men inte hunnit börja måla. Har lite abstinens faktiskt. Nu är det iaf bestämt att vi ska ha en scrap träff här i Bjurs. Det ska bli jättekul Den 9/3 blir det av i okstugan. I går tog jag kort på mina altrade burkar som jag gjorde när jag var sjuk för nån vecka sedan Jag är faktiskt väldigt nöjd med dem. Håll tillgodo tills hänglarna och minialbumet dyker upp

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad kul att du får inspiration i in blogg, sånt värmer att höra *kram*
Finfina burkar du gjort, hoppas få se lite fina kort också sen.